вторник, 2 октября 2012 г.

Модуль 5

З даного модуля я винесла знання як правильно використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Навчилася правильно використовувати інтернет-ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Зрозуміла, що потрібно вчителів і учнів вчити критично оцінювати веб-ресурси, щоб вміти відокремлювати корисну інформацію від недостовірної 

Модуль 4



Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати методи оцінювання учнів в проекті, створити презентацію проекту для учнів.
На етапі підготовки до розробки проекту важливо підібрати ключові запитання, що зацікавлять учнів та обов'язково обговорити їх в класі. Спрямувати кожну групу на виконання конкретних завдань, пошуку відповідей на тематичні і змістові запитання.
Обов'язково запропоную учням оцінювати вклад кожного в роботу групи!

Модуль 3



Цей модуль допоміг мені з"ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме важливість їх коректного формулювання для стимулювання дослідницької діяльності учнів, забезпечення формування під час проведення навчального дослідження навичок ХХІ століття. Обов"язкові елементи навчального дослідження сприяють розвитку аналітичних навичок, розвитку інформаційної компетентності, коммунікативних здібностей та навичок, критичного мислення.



Проект, над яким я працюю, дослідницький " в квадраті" - це дослідження про дослідників. Такий проект, на мою думку, не лише дозволить реаалізувати завдання та досягнути заплановані цілі, а й кожному з учнів визначтитсь для себе - які риси йому необхідно розвивати в собі, щоб бути успішним дослядником.

Як завжди, мені особисто важко дається точне формулювання основних запитань - під час планування проекту я їх постійно уточнюю. Це призводить до коригування запланованої діяльності груп учнів, але,як не дивно, діяльність ця коригується в меншому ступені, аніж самі запитання. Найбільше і найчастіше при цьому я змінюю тематичні запитання.

При цьому я усвідомлюю важливість цих запитань.

Модуль 2



Під час роботи над матеріалами модуля 2 було з'ясовано, що проекти надають широкі можливості для залучення учнів до проблемних ситуацій, підвищення інтересу до навчання; сприяють розвитку навичок 21 століття.

Оскільки навчання за методом проектів організується в рамках програмної теми, або декількох тем, це допомагає учням відповідати вимогам державних освітніх стандартів та програм. Присутність у проектній діяльності учнів таких видів діяльності, як планування, проектування, пошук інформації, презентація результатів, дозволяє розвивати навички 21 століття.

Тематика проектів повинна бути цікавою для учнів. Найбільш складним завданням, я вважаю, спланувати навчання за методом проектів так, щоб більше часу відводилося на керовану самостійну діяльність, та при цьому, щоб не страждав результат вивчення програмної теми. Також не простим завданням є переконати батьків в доцільності методу проектів.

Модуль 1



Під час вивчення цього модуля мною були сформульовані цілі навчання, очікувані труднощі. Були розглянуті допоміжні ресурси програми Інтел "Навчання для майбутнього", які дозволяють організувати навчання за індивідуальною траекторією, глибше зрозуміти матод проектів, допомагають створювати різні домоміжні матеріали. На початковому рівні розглянуті можливості сервісів Веб 2.0 (блоги) для використання їх у роботі з проектами. Розглянуто питання рефлексії.

При вивченні стислого змісту модулей програми були поставлені попередні цілі навчання, які будуть поповнюватися та дещо змінюватися.

Важко одразу чітко визначити цілі.

Найбільш важким та цікавим для мене є питання оцінювання проектної діяльності. Сподіваюсь, що навчання за програмою дозволить розширити моє розуміння цього питання.

Розглянуті в даному модулі допоміжні сайти допоможуть підвищити рівень викладання навчальної дисципліни в школі, а також допомагати педагогам впроваджувати метод проектів в навчальних закладах області.