среда, 3 октября 2012 г.

Модуль 8



Даний модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання зосереджена на потребах учнів", а саме: самому виконати завдання; залучати учнів до створення критеріїв оцінювання; під час сторення оцінювання уникати незрозумілих, неточних, неконкретних слів; продумати порядок використання критеріїв оцінювання.

Я зрозумів різницю між контрольним списком та формою оцінювання. Контрольний список краще використовувати для самооцінювання, щоб учень міг контролювати правильність виконання дослідження, правильно формував свій блог. Тобто це використовується у процесі для того, щоб учень чогось не забув та зробив все правильно.

Модуль 7



Цей модуль допоміг оцінити мені складність виконання завдань дослідження з точки зору учнів та краще спланувати їх діяльність у проекті. Зміст завдань не повинен бути занадто складним, має враховувати рівень базових знань учнів, враховувати диференціацію змісту навчання.

Я маю певний досвід такої організації роботи, однак і цього разу знайшла для себе корисну інформацію, адже повторення ніколи не буває зайвим.

Виконання прикладу учнівської роботи не було складним для мене з точки зору технологій, тому вибрала для прикладу учнівський блог, адже в блога я працюю з учнями найменше.

Модуль 6



Обговорили небеспеку для дітей в інтернеті. Навчились писати коментарі в блогах.

Розібрались, як інтернет використовується для спілкування, для ефективної комунікації.

Навчились створювати документи в Google.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: учням, які мають питання з теми дослідження, недостатньо організовані, пропуситили частину занять, але бажають приймати участь у проекті; організовувати роботу учнів по корегуванню контенту, створеного іншими учасниками групи, критично оцінювати власні ідеї та ідеї інших на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях; здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, належним чином ставитись до їхнього бажання/небажання працювати у проекті, проаналіувазти та врахувати їх рівень обізнаності з технологіями веб 2.0 тощо.

Проте, я вважаю, що активне використання учнями Інтернету має певні ризики. Інтернет називають всесвітнім звалищем, кожна дитина може зіткнутись в мережі з певними небезпеками (порнографія, пропаганда насильства, суіциду, радикальнпих угруповувань тощо. Чи не будуть вони, замість того, щоб редагувати вікі-статтю, створену однокласниками, переглядати варіанти самогубства та набиратись життєваго досвіду на сайтах для дорослих? Ці питання я часто ставлю собі та колегами, однак поки що не можну знайти ефективного способу створити безпечне середовище для дитини в мережі.

Опитування