пятница, 5 октября 2012 г.

Портфоліо




ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту
Перші князі Київської Русі


Назва навчальної теми
Виникнення та розвиток Київської Русі

Основний та другорядні навчальні предмети

історія



Вік учнів, клас 12 – 13 р., 7 клас



Стислий опис проекту
У цьому проекті діти поглиблять та закріплять свої знання по утворенню та становленню держави Київської Русі. Її перших князів. Вони дізнаються про історичних діячів нашої держави які змогли утворити могучу державу та закріпити Київську Русь на міжнародній арені.
Мета цього проекту показати дитині історичних діячів нашої першої держави, та вміти давати їм оцінку, порівнювати діяльність перших князів.



Навчальні цілі

Учні після уроків зможуть пояснювати походження слова «Русь», характеризувати перших князів як особистостей та державних діячів, використовуючи джерела інформації, аналізувати та визначати наслідки внутрішньої та зовнішньої політики перших князів Київської Русі.


Учень/учениця:
показує на карті основні напрямки Великого розселення слов’ян, території розселення східнослов’янських племінних союзів у VІІІ—ІХ ст., Київської держави наприкінці ІХ—Х ст., основні напрямки походів київських князів;
встановлює хронологічну послідовність подій періоду.
На основі різних джерел інформації:
застосовує та пояснює на прикладах поняття і терміни: «слов’яни», «анти», «склавини», «Велике розселення слов’ян», «східнослов’янські племінні союзи», «князь», «Давня Русь», «Київська Русь», «Україна-Русь», «Україна», «Київська держава»;
визначає причини, суть та наслідки основних явищ і подій періоду;
характеризує особистість та дiяльність князів, аналізує та порівнює внутрішню і зовнішню політику давньоруських князів, визначає наслідки внутрішньої та зовнішньої політики перших давньоруських князів;
порівнює особливості міського та сільського життя мешканців Давньої Русі, суспільну роль різних верств та станових груп;
описує повсякденне життя різних верств Київської держави;
висловлює ставлення до історичних діячів доби, судження про доленосні події доби.


Опис оцінювання 
На початку заняття вчитель визначає рівень знань учнів за допомогою анкетування, ЗХД-таблиць, опитування.
Протягом проекту: вчитель проводить оцінювання учнів за допомогою мозкової атаки, обговорює основні запитання, таблицю «ЗХД».
Наприкінці вчитель використовує анкетування та дивиться презентацію, контрольні списки, яку створили учні для виводів о результатах.


Діяльність учнів

Починаємо урок з розповіді вчителя про метод проектів (буклет 1, буклет 2).
Демонструємо ідеї проекту (презентації учителя)
Проводимо опитування. Заповнюємо ЗХД-таблицю
Ділимо учнів на 3 групи, кожна отримує власне дослідницьке завдання.
1. Князь Олег
2. Княгиня Ольга3. Князь Ігор
Завдання учнів – дослідити період князівства.
Пошук інформації здійснюється засобами Інтернет. Для ефективнішого пошуку учні можуть використати схему пошуку.
Наприкінці проекту презентують результати досліджень, оцінюють роботу.
Учнівські проекти розміщуються у блозі, для цього необхідно отримати дозвіл батьків

Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Брюховецька Олена Миколаївна
Фах, навчальний предмет
Вчитель, історія
Навчальний заклад
Харківська гімназія № 152
Місто\село, район, область
Харків
Контактні дані intelsch15213@gmail.com
Відомості про тренінг 
Дата проведення: 01.10-05.10.2012 
Місце проведення: Харківська гімназія №152 
Тренери: Кравченко Марина Олегівна 

Комментариев нет:

Отправить комментарий